Întreprinderile mici și mijlocii reprezintă 90% din totalul întreprinderilor și consumă 40% până la 50% din energia națiunii. Unul din 10 proprietari de întreprinderi mici afirmă că energia este cel mai mare cost al său – mai mult decât salariile, salariile, materialele și consumabilele. Alte 25 la sută spun că energia reprezintă a doua sau a treia costă pentru afaceri. Dar, de multe ori, întreprinderile mici se luptă pentru a-și reduce facturile la energie printr-o eficiență îmbunătățită.
De ce nu fac asta mai multe afaceri?
Pentru proprietarii de afaceri care lucrează non-stop, îmbunătățirea energiei ia adesea un loc din spate la alte priorități sensibile la timp. Această constrângere este deosebit de dificil de depășit pentru organizațiile care nu au manageri energetici dedicați personalului.
Multe întreprinderi mici și startup-uri sunt, de asemenea, ezitate să investească capital în echipamente eficiente din punct de vedere energetic atunci când versiunile neeficiente funcționează corect, cum ar fi o prăjitoare nouă într-o bucătărie de restaurant sau echipamente de birou standard pentru angajați.
Concepțiile greșite cu privire la produsele eficiente din punct de vedere energetic creează mai multe bariere pentru întreprinderi. Multe organizații de vânzare cu amănuntul și alimentație consideră că aceste produse nu pot crea același mediu dorit preferat de clienții lor. Acum patruzeci de ani, acest lucru putea fi adevărat. De atunci, însă, tehnologia a evoluat și s-a îmbunătățit, cu o varietate din ce în ce mai mare de produse care îmbunătățesc adesea experiența și productivitatea angajaților.
Nu este de mirare că furnizorii de energie electrice înțeleg cum să gestioneze energia, dar acestea sunt adesea o resursă subevaluată. Aceste companii pot face recomandări cuprinzătoare nepărtinitoare, evaluând sursele de top ale consumului de energie și considerațiile operaționale pentru un client – cum ar fi orele de afaceri, cerințele de temperatură și programele lanțului de aprovizionare – și pot ajuta la îmbunătățirea modului de funcționare a întreprinderilor. Furnizorii de energie electrica înțeleg că întreprinderile mici au nevoi diverse și pot analiza date de la contoarele de energie pentru a dezvolta o soluție unică care funcționează pentru orice organizație. Analiza datelor oferă o valoare semnificativă pentru organizații atunci când vine vorba de gestionarea resurselor energetice.
Multe organizații nu știu că furnizorii lor de utilități subvenționează costurile implementării tehnologiei eficiente din punct de vedere energetic, ceea ce poate crește dramatic randamentul investițiilor. Întreprinderea medie mică care operează în jur de 50 de becuri poate economisi mai mult de 500 de dolari în fiecare an doar prin trecerea la LED-uri, care de asemenea durează de 25-50 de ori mai mult decât becurile standard. Întreprinderile pot lucra direct cu contractanții sau distribuitorii de gestionare a energiei locale pentru a instala cele mai noi produse și aparate de înaltă eficiență în unitatea lor.
Pentru întreprinderile mici care doresc să-și înceapă călătoria de sustenabilitate și să reducă costurile cu energia, opțiunile de finanțare ecologică sunt tot mai disponibile prin intermediul organizațiilor financiare, furnizorilor de utilități și agențiilor de stat. Acum este posibil să rambursăm împrumuturi prin factura energetică, fie că este vorba despre un împrumut pentru o transformare completă a eficienței cu echipamente noi și inteligente conectate sau doar pentru a cumpăra iluminat nou.
Gestionarea energiei nu numai că economisește bani, dar poate contribui la crearea mai multor afaceri, apelând la clienții care se identifică din ce în ce mai mult cu întreprinderi și produse durabile. Inițiativele de succes de marketing după ce au fost finalizate vor ajuta la implicarea clienților care iau în considerare impactul asupra mediului al unei afaceri în deciziile de cumpărare.